סיפורי לקוח

מאי 2018 | משפחת שוסטר

בתחילת שנת, 2018 משפחת שוסטר, הבעלים של בית פרטי בהרצליה הכולל גינה, נדרש על ידי "כלל", חברת הביטוח שלו להתקין מערכת הגנה כנגד נזקי הצפות מים כחלק מחבילת ההגנה על הנכס.
גינתה של משפחת שוסטר מתוחזקת על ידי גנן. במהלך טיפול בגינה, פגע הגנן קלות בצינור מים ראשי ועזב את המקום בלי לשים לב און לדווח לבעלי הנכס. מר שוסטר החל לקבל הודעות ממערכת טריפל+ לנושא זרימת מים חריגה בביתו. בסקירה ראשונית בתוך הנכס, לא זיהה הלקוח זרימת מים חריגה או פיצוץ צינור. בהתיעצות עם חברת טריפל+ בוצעה סקירה גם באיזור הגינה ושם התגלתה הפגיעה בצינור. כפי שהתגלה, כבר בשלב מוקדם זה, דליפת המים חילחלה מתתחת לריצוף רחבת היציאה וגרמה לתחילתו של נזק לתשתית. זיהוי מוקדם של הבעיה והטיפול המיידי חסך בזבוז משמעותי של מים ועלויות מיותרות לחברת המים, וכמובן מניעה של נזק משמעותי לתשתיות רחבת היציאה.

פברואר 2018 | משפחת מזרחי

בתחילת שנת 2018 משפחת מזרחי, הבעלים של בית פרטי הרצליה הכולל 3 מפלסים ומרתף, נדרש על ידי "כלל", חברת הביטוח שלו להתקין מערכת הגנה כנגד נזקי הצפות מים כחלק מחבילת ההגנה על הנכס.
מר מזרחי זיהה בעבר דליפה מברז הניל מתחת לכיור בחדר הרחצה בקומה א'. בעקבות הדליפה, סגר מר מזרחי את ברזי הניל ותכנן להזמין שרברב לתיקונם. כאשר הלקוח שהה בחו"ל, הגיע המנקה לבית המשפחה. המנקה ניסה לפתוח את ברז המים בחדר רחצה זה ללא הצלחה. לאחר שלא יצאו מים מהברז, הבחין המנקה כי ברזי הניל סגורים ופתח אותם. לאחר שסיים לנקות, השאיר את ברזי הניל פתוחים ועזב את המקום. מים החלו להצטבר בתוך הארון מתחת לכיור. גלאי ההצפה שהותקן במקום זיהה את הצטברות המים, שלח התראה לטלפון הסלולרי של מר מזרחי שקיבל את ההודעה בעודו בסן פרנסיסקו. בכך נמנע נזק משמעותי ומתמשך שהיה מתגלה אך ורק לאחר חזרתו מחו"ל. כתוצאה מגילוי הדליפה, ברז המים הראשי נסגר מיידית ואוטומטית. 

מאי 2018 | משפחת מרקוביץ'

בתחילת שנת, 2018 משפחת מרקוביץ', הבעלים של בית פרטי בהרצליה פיתוח, נדרש על ידי "כלל," חברת הביטוח שלו להתקין מערכת הגנה כנגד נזקי הצפות מים כחלק מחבילת ההגנה על הנכס.
חודש מאי 2018 הביא עימו נדנדת טמפרטורות שגררה גשם וקור, לצד מזג אוויר שרבי. אחרי שרב – חזרו לפתע השיטפונות. .בתחילת השרב, נסע מר מרקוביץ' לחו"ל וסגר את ברז המים הראשי כאשר יצא מהבית. בהיותו בחו"ל קיבל התראה על הצפה מחדר השירותים אשר נמצא בקומה העליונה. מבט חטוף באפליקציה של טריפל+ אישר כי הברז הראשי סגור וכי אין סיבה מוסברת להצפה. הלקוח פנה לשירות הלקוחות של חברת טריפל+ לבירור הבעיה. אכן הובהר כי קיימת אתרעת הצפה וגלאי ההצפה מדווח על הצטברות מים. הוצע ללקוח לשלוח קרוב משפחה לבית על מנת לבדוק את הקורה בקומה העליונה. מר מרקוביץ' שלח את ביתו וזו זיהתה כי נכנסו מים מהחלון אשר נמצא בקרבת מקום. החלון נסגר והמשך הנזק נמנע. בכך המערכת התריעה על הצפה שמקורה במכניסת מי גשמים ונמנע נזק גדול אשר יכול היה להצטבר לולא המערכת זיהתה ודיווחה על כך בשלבים מוקדמים.

אפריל 2018 | משפחת כוכבי

בתחילת שנת, 2018 משפחת כוכבי, הבעלים של דירה ברמת גן, נדרשה על ידי "כלל," חברת הביטוח שלו להתקין מערכת הגנה כנגד נזקי הצפות מים כחלק מחבילת ההגנה על הנכס.
כל מי ששיפץ חווה על בשרו את המקרים הכוללים עלויות שהתנפחו, נזק לרכוש קיים, עבודה רשלנית, תיקונים אין סוף, אי עמידה בזמנים מצד המשפץ. שיפוץ בית בישראל מהווה במקרים רבים סיוט ללקוח. כך בדיוק חווה מר כוכבי אשר התקין את המערכת טריפל+ בזמן ששופצה הקומה התחתונה. כאשר סיימו את העבודות מוקמו גלאי ההצפה בשירותים אשר נמצאים בקומה התחתונה. ימים בודדים מסיום השיפוץ התריעה גלאי הצפת המים על הצפה בשירותים בקומה התחתונה. המערכת סגרה באופן אוטומטי את ברז המים הראשי. בעזרת האפליקציה, עקף את הגלאי ופתח את ברז המים כל זאת על מנת לזהות את מקור הבעייה. כאשר המים היו פתוחים ראה הלקוח כי הצינור המחבר בין ברז הניל ובין הניאגרה לא מחובר כראוי וכי מים פורצים בנקודה זאת. במהלך פשוט, הלקוח חיזק את חיבור הצינור, הפסיק את דליפת המים שיכלה היתה ליצור נזק משמעותי והחזיר את המערכת לפעולה תקינה.

אפריל 2018 | משפחת זילברמן

בתחילת שנת 2018 , משפחת זילברמן, הבעלים של בית בסביון, נדרש על ידי "כלל," חברת הביטוח שלו להתקין מערכת הגנה כנגד נזקי הצפות מים כחלק מחבילת ההגנה על הנכס. הבית כולל קומת מגורים ובתוכה מקווה רחצה, וכן מרתף.
כחלק מההתנהלות היומיומית, מילאה משפחת זילברמן את המקווה. ברז המילוי נפתח ועקב טעות אנוש, שכחו בני הבית כי ברז המילוי פתוח ועזבו את הבית. המקווה התמלאה ומים החלו לגלוש לכיוון המרתף. בתחתית המדרגות הותקן גלאי  הצפה של חברת טריפל+ אשר זיהה את ההצפה וברז הכניסה הראשי נסגר אוטומטית. דיווח נשלח לאפליקציה הטלפון החכם של בני המשפחה. לאור הגילוי המוקדם של גלאי ההצפה שמוקם במקום הנכון וכתוצאה מסגירת הברז הראשי, נמנע נזק משמעותי. אמנם היה צריך לנקז את המים מהמדרגות אך המרתף שיכול היה להפוך לבריכת שחיה ניצל מנזק משמעותי. בקליק אחד על האפליקציה, נפתח הברז הראשי והבית )לאחר ניקוז מעט המים( חזר לתפקוד שיגרתי.